SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE (888236) NURHASANAH CHE MAT KAWASAN PUTRAJAYA, CYBERJAYA, DENGKIL, BANTING, NILAI DAN BBST

Monday 26 November 2012



Assalamualaikum...

Salam bahagia semua. November akan melabuhkan harinya beberapa hari lagi. Seperti iklan kat atas ni untuk bulan November Alfalfa Complex dah jadi hero kita kali ni.. eh bukan.. Bukan hero tapi heroin kita kali ni.. Banyak kelebihan alfalfa ni kalau nak cerita. Macam-macam kebaikan yang kita dapatkan dengan alfalfa ni.. jom kita lihat apa kelebihannya..

·        Memulihkan saraf selepas bersalin.  – sebab tu masa berpantang saya memang syorkan alfalfa.
·        Tambahan pula bila kita bersalin, ada sesetengah mummy takut nak buang air besar.
Alfalfa juga berfungsi untuk mencuci usus dan membuang toksin secara lembut. Sebab bahannya memang daripada bahan semulajadi. Bukan menggunakan bahan sintetik yang memaksa perut untuk mencuci secara keras usus kita.. suka tak kalau kita basuh pinggan pakai Clorox? Walaupun bersih berkilau menciut2, tapi kesan baunya sangat kuat kan.. tangan kita pun menggelupas. Ha camtu la tamsilannya,
·        Berfungsi sebagai Milk Booster untuk Ibu Menyusu. Merupakan produk wajib kalau untuk merangsang susu badan. Pada siapa-siapa yang kurang susunya bolehla dapatkan alfalfa ni. Cuba dan rasai sendiri.
·        Merawat Keputihan. Kerana ia mempunyai fungsi seperti Kacip Fatimah. Bila ada fungsi macam kacip Fatimah, hubby pun suka. Kiranya makan 1 produk ni, tapi macam-macam manfaat yang datang sekaligus. Bestkan?
·        Membesar dan menegangkan payudara.
·        Memberi kelegaan semasa Haid
·        Melegakan Sakit Sendi dan belakang – baik untuk arthitis
·        Bagus untuk kurangkan elergi dan ekzema
·        Merawat athsma
·        Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkitan dalam buah pinggang
·        Meneutralkan asid dalam badan
·        Membantu masalah penghadaman dan pencernaan – ulser dan penyakit perut, masalah kolon, sakit ulu hati, hernia
·        Membuang angina dalam badan.

Testimoni diri sendiri. Ini saya sendiri yang rasai. Saya ada mengalami masalah keputihan sebab bertukar pantiliner yang tak bersesuaian. Keputihan ni dah jadi 2-3 bulan lepas. Pegi Klinik doktor bagi antibiotik yang insert terus kat tempat tut.. Tapi untuk bulan tu je la hilangnya keputihan tu. selepas tu datang lagi. Gatal, sakit, tak selesa. Keputihan yang keluar pulak berketul-ketul. memang rasa tak selesa sangat. Jadinya cuba la try makan alfalfa. Esok hari tu keputihan dah kurang. Hari kedua Alhamdulillah ada sikit-sikit lagi sisanya.. Hari ketiga lepas makan alfalfa syukur sangat-sangat. Pantiliner bersih takde kesan keputihan dah.. Tapi barang perlu diingat, bila ambik alfalfa ni kena minum air banyak ye. :)


 Jadi sapa yang berminat, bolehlah mencuba sementara tengah promosi ni.. :)

Anas Irdina - 019-5597792 (Whatsapp/SMS)


No comments:

Post a Comment