SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE (888236) NURHASANAH CHE MAT KAWASAN PUTRAJAYA, CYBERJAYA, DENGKIL, BANTING, NILAI DAN BBST

Tuesday 20 November 2012

SEMUANYA TENTANG VIVIX


Semalam saya share tentang supplemen beracun -47 produk kesihatan yang di blacklist oleh kementerian kesihatan kan.. berhati2 yer anda di luar sana yang mudah terpengaruh dengan produk2 sebegitu..


Harini saya nak share tentang satu2nya produk shaklee ala ala magic potion yang jarang saya share di blog ni... Bukan potion yang dibuat dalam Harry Potter ye.. hihi.. 
VIVIX SHAKLEE..... Jarang cite sebab produk ni tak boleh diconsume oleh pregnant or nursing mommies.. Tapi kalo nak belikan untuk parents atau hubby tersayang.. Yes.. You are welcome tu.. Tapi mari kita baca testimoni2 pengguna vivix.... Semalam seorang customer saya di alam maya juga telah membelinya... Nanti kita tunggu testimoni beliau.. For the time being kita baca testimoni org lain dulu dan segala2nya tentang vivix.. (sumber rujukan here dan here)

Bahan-bahan Utama Vivix™ dari Ekstrak botani

1)Polygonum Cuspidatum
Sumber yang unggul bagi Resveratrol
•Akarnya ("He Sho Wu") kaya dengan kandungan resveratrol
•Digunakan sebagai ubat tradisional untuk merawat rambut beruban di negara China & Japan selama lebih 100 tahun
•100% semulajadi
•Min. 98% tulen
•100% bebas emodin = Selamat dan Mudah diterima oleh tubuh

2)Anggur Muscadine

Lebih Kromosom : 20 berbanding19 kromosom- Membantu melanjutan usiaØ
Kuasa Antioksidan- 40 X lebih tinggi
Ø
Polifenol yang penting dalam Anggur Muscadine : Elagik Asid, OPCs (oligomerik proanthocyanidins)
Ø & Kuercetin
anti-kanser, antioksidan, anti-inflamasi
Ø


Kebaikan Polifenol Anggur Muscadine
Anti-kanser
ü
Menyokong kesihatan sendi
ü
Mengurangkan kedutan
ü
Mengurangkan risiko penyakit jantung
üMengurangkan komplikasi diabetesü
Mengurangkan risiko bronkitis
ü & penyakit lelah
3)Elderberi Eropah

4)Lobak Ungu
 Mengandungi polifenol Anthocianin yang amat berkuasa untuk:
Antioksidanü
Anti-inflamasi
ü
Agen Anti-bakteria
ü
Mengurangkan kolesterol Kebaikan kesihatan
ü
Meningkatkan fungsi imun
ü
Meningkatkan penglihatan visual
ü
Antibiotik semulajadi
ü
Melindungi daripada penyakit jantung


KEBERKESANAN~Satu hidangan Vivix™ mengandungi sama banyak resveratrol yang terdapat dalam 100 gelas wain merah.10x ganda lebih hebat dari resveratrol rahsia: Saintis mendapati Orang Perancis makan makanan daging yang berlemak tinggi dan minum wain dengan banyak, tetapi kadar penyakit jantung tetap rendah di Perancis. Selepas bertahun-tahun membuat kajian, saintis menemui: Rahsia di sebalik Paradoks Perancis terdapat pada Resveratrol yang terdapat dalam wain merah...Apakah itu Resveratrol? 
• Antioksidan yang kuat, 
• Anti-inflamasi 
• Anti-kanser
okey...cukup dah tentang fakta mengenai Vivix Shaklee...sekarang baca artikel dari harian metro mengenai Vivix 
Testimoni 1~puan fiza

Hujung minggu yang lalu, kami sekeluarga pulang ke rumah mertua. Setibanya kami, hari sudah menginjak ke waktu sahur. Semasa di meja makan sambil menikmati juadah sahur, emak dengan nada gembira memberitahu bibirnya kemerah-merahan. Macam pakai lipstik. hehehe. Katanya sakit sendinya sudah semakin berkurangan. Rasa kebas tangan pun sudah berkurangan. Alhamdulillah…Sebenarnya sudah 2 minggu kot saya bagi mak mertua saya mencuba VIVIX. Memang betullah sepertimana testimoni yang saya baca dan fakta2 berkenaan VIVIX. Saya memang tunggu feedback begini dari mertua. Sebabnya, emak mertua selalu bercerita mengenai keadaan kesihatannya yang selalu rasa kebas tangan, sakit pinggang, sakit sendi, demam lambat baik, emak juga ada lelah. Nafasnya berbunyi agak kuat. Tapi sepanjang 2 hari lepas, memang ada perubahan, nafasnya tidak berbunyi seperti lelah. Alhamdulillah. Saya tahu Shaklee memang bagus. Harganya mahal, tapi setanding kualiti. Sekiranya berkemampuan memang saya pun nak beli VIVIX gak. Senang, hanya sesudu teh, sudah cukup. Ianya untuk kesihatan keseluruhan malahan juga anti penuaan. 

Oh ya, sewaktu pulang ke rumah emak di Kedah, emak juga komen kulitnya rasa licin, berseri sikit. Tak tahula penangan VIVIX ke B Complex ke Vitamin C. Saya tak kisah sangat kalau mereka nampak muda, yang penting saya harap mereka lebih sihat, jarang sakit, mudah nak beribadat dan lebih seronok melayan kerenah kami anak-beranak. Tak puas lagi merasa kasih sayang emak dan abah. Saya tak senang hati kalau ibu bapa mengadu sakit sana sakit sini. Saya masih perlukan mereka dalam hidup saya. Takkanlah saya nak sihat seorang sahaja. Ibu bapa dibiarkan masuk hospital, makan ubat-ubatan, cucuk sana, cucuk sini, sedangkan saya tahu ada penawar yang baik seperti supplement Shaklee. 
Semua orang sayang ibu dan ayah kan. Jangan berkira untuk membeli vitamin untuk mereka. Pendapatan yang kita peroleh setiap bulan bukan hak kita seorang, harus dikongsi dengan yang tersayang. ...............

testimoni 2


nama saya Norimah, saya seorang surirumah sepenuh masa dan saya berumur 58 tahun apa yang menjadi masalah kepada saya ialah apabila saya membuat kerja rumah atau pun memasak tangan saya akan merasa kebas dan bila berjalan lebih sedikit maka betis saya pula yang sakit. Untuk ini sudah bermacam produk yang saya cuba contohnya. supplement calsium, glucosamine dan yg lain2 yang ada di farmasi. saya juga telah berjumpa dengan doktor pakar ataupun tidak pakar. Mereka kata biasalah ni untuk orang dah berusia. Setelah lama berusaha maka saya diperkenalkan dengan shaklee pada 2 tahun lepas dan semenjak itu saya mula makan kalsium, gla, vita- c serta omega 3 dari shaklee. Alhamdullilah saya merasa kekurangannya dari setiap hari kepada 3 kali seminggu tetapi saya tetap merasa kebas di tangan itu dan sakit di betis setiap kali bekerja kuat terutamanya bila kenduri kendara.

Pada awal januari 2010 saya diperkenalkan pula dengan produk baru dari shaklee iaitu vivix, dan apa yang menarik perhatian saya ialah produk ini boleh mengembalikan badan saya menjadi muda 25 tahun....bab ni saya rasa mungkin ramai yang tak percaya!. saya pun sama juga...dalam hati berkata betul ke ni?, tetapi saya telah kenal Shaklee 2 tahun lepas dan selalunya apa yang di claim oleh shaklee adalah dijamin berkesan.jadi saya pun membeli produk ini. dan mencubanya. Hari pertama dan kedua saya tidak merasa apa-apa perubahan yang ketara cuma saya rasa saya tidak mudah penat walaupun seharian buat kerja di rumah.

Hari ketiga saya ada majlis yaasinan ( majlis baca yasin beramai2 di rumah) dan saya seperti biasa akan memasak utk menjamu mereka yang datang......pada kebiasaannya apabila saya membuat majlis begini tangan saya akan merasa kebas dan betis saya mula sakit...Tetapi amat menakjubkan kerana satu hari tu saya tidak merasa sakit walau sedikitpun...adakah ini disebabkan vivix! setelah selesai majlis dan sampai waktu tidur malam saya masih tidak merasa apa2 malah badan saya tidak rasa penat sedikit pun. keesokkannya saya telefon Jess dan memberitahunya. baguslah katanya badan dah jadi muda latu. Betul ke badan saya dah jadi muda?? kalau betul saya merasa amat berterimakasih kepada vivix kerana dengannya saya tidak lagi mengalami sakit2 seperti dahulu. malah badan saya sentiasa rasa segar..Pn Norimah can be contacted at :Norimahoth@gmail.com


Berminat?
Setiap pembelian dengan saya, anda layak menerima hadiah istimewa percuma jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di FB atau boleh inbox ke fb Anas Irdina.. Boleh whatsapp/sms ke 0195597792 untuk dapatkan harga terbaik untuk anda.  

No comments:

Post a Comment