SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE (888236) NURHASANAH CHE MAT KAWASAN PUTRAJAYA, CYBERJAYA, DENGKIL, BANTING, NILAI DAN BBST

Tuesday 9 October 2012

SALAM BUAT SEMUA...

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih...

Disini bermulanya saya bersama Shaklee. Semoga Allah permudahkan urusan yang saya lakukan untuk mencari rezeki yang halal. Segalanya bermula bila saya mencuba produk Shaklee dan berniat untuk berkongsi kebaikan produk ini dengan anda semua. Dengan adanya blog ini saya akan berkongsi kebaikan produk yang istimewa ini.

Saya adalah pengedar sah Shaklee (ID 888236) Malaysia.
Cash on Delivery untuk customer Putrajaya / Banting / Bandar Baru Salak Tinggi

Penghantaran terus ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju
Jika anda perlukan suplemen semulajadi bagi
SKIN CARE
PERMASALAHAN KULIT
PENYUSUAN BAYI
IBU MENGANDUNG
BERPANTANG

MASALAH BERAT BADAN
KESUBURAN
ANAK KURANG SELERA MAKAN
UNTUK IBU BAPA dan banyak lagi

anda boleh:
pm saya atau
SMS / Whatsapp  : 019-5597792
Anda boleh dapatkan dari saya atau anda boleh dapatkan Shaklee di Cawangan seluruh Malaysia dengan ID saya. Dengan pembelian terus dari saya, anda layak untuk mendapatkan :
1. FREE AFTER SALE CONSULTATION
2. FREE INVITATION TO EXCLUSIVE FB GROUP FOR CUSTOMER

No comments:

Post a Comment