SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE (888236) NURHASANAH CHE MAT KAWASAN PUTRAJAYA, CYBERJAYA, DENGKIL, BANTING, NILAI DAN BBST

Saturday 29 December 2012

VITAMIN CINTA


Assalamualaikum, Salam hujung minggu.. 
Hari ni saya nak kongsi kisah seorang pengedar Shaklee yang mengenai kisah beliau dengan vitamin cinta ni.. Jom baca kisah beliau... dari Blog Umie Iman's

Assalamualaikum.....terpanggil rasanya utk ceritakan pengalaman sendiri...
saya tahu ramai wanita & ibu-ibu di luar sana mengalami RASA DINGIN 
utk bersama selepas melahirkan...sama seperti saya...lebih-lebih lagi timbul
rasa SAKIT & SERAM utk bersama selepas tempoh berpantang..
.kadang-kadang ada sesetengah isteri mengeluh bila en suami complaint
 sana sini terasa LONGGAR & KENDUR...tu yang membuatkan ramai 
wanita rasaTIDAK YAKIN & DOWN dengan diri sendiri....

Masalah ini semua pernah saya lalui sama seperti ibu-ibu di luar sana...
Sangat upset bila bersama, Miss V kurang cecair dan sangat sakit bila bersama...
nak ceritadekat orang, malu....tapi sampai bila kita nak simpan...takut sendiri 
yang merana...kerana saya percaya salah satu kunci kebahagiaan rumah tangga
 adalah hubungan antara suami isteri...

Takut untuk terima kesan buruk akan datang...kemudian saya nekad
utk ceritakan masalah saya kepada BFF saya, Zura Betty...masa tu da 
tak kira malu da demi kebahagiaan rumahtangga...kemudian dia mencadangkan
 agar saya 
cuba mengamalkan VITAMIN E & ALFALFA...mula-mula mmg 
tak percaya...betul ke vitamin blh bantu???...nak makan jamu, mmg tidak lah...
so takde pilihan, saya makan juga...

Selang beberapa minggu (saya tak ingat) saya amalkan pengambilan 
VITAMIN E &ALFALFA...Alhamdulillah berkat usaha & dengan izin ALLAH, 
Miss V dah tak kering & tak sakit bila bersama...dan yang paling best,
 en suami puji rasa mcm mula2 kahwin dulu walaupun anak da dua...
hehehe...apa lagi...kembang kuncup la...dan yang saya perasan, 
masalah keputihan juga kurang...rasa bersih & senang nak solat...

Dan sejak itu saya terus amalkan pengambilan 2 vitamin ni selain dari 
suplement-suplement lain...

Jom saya kongsikan apa kebaikan ALFALFA & VITAMIN E dalam 
hubungan suami isteri:

*********************************************
Alfalfa Complex Shaklee
Selain membantu membanyakkan susu dan mengurangkan masalah 
keputihan, Alfalfa mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia 
mempunyai fungsi seperti Kacip Fatimah, maka membantu dalam
'hubungan' suami isteri (enhance libido).  Malah ada juga mengaitkannya
 dengan membantu pembesaran payudara...

Vitamin E Complex Shaklee
Vitamin E pula selain daripada untuk mencantikkan kulit, antioksiden 
dan memanaskan badan (bagi yang mengalami lenguh-lenguh sendi) 
Vitamin E juga berkaitan dengan intimacy!...Vitamin E to stimulate 
the production of sex hormones, thus leading to a healthier sex life...

These statements have not been evaluated by the Food & Drug Administration.  These products 
are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Akhir kata, sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee, 
dan mula menjana pendapatan 2-5-angka dengan Shaklee
 bersama GROUP EXCLUSIVE tertutup,
anda dialu-alukan untuk menghubungi saya di talian 019-5597792
 @ email anas.hasanah@gmail.com. ;)

No comments:

Post a Comment